معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه هنوز بحثی درباره پاداش پایان سال بازنشستگان و کارمندان در هیات دولت نشده است، گفت: عیدی 385 هزار تومانی برای کارمندان و بازنشستگان به هیچ وجه صحیح نیست...


 
 

به گزارش شبکه ایران، لطف الله فروزنده در مورد مکانیزم تعیین پاداش پایان سال تصریح کرد: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، 5 هزار امتیاز برای کارمندان در نظر گرفته شده است که این رقم در ضریب حقوق 360 هزار تومانی ضرب خواهد شد و بر این اساس پاداش پایان سال بازنشستگان و کارمندان محاسبه می‌شود.

پیش از این معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با اشاره به فرمول تعیین عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت در قانون خدمات کشوری گفته بود: بر اساس فرمول مذکور، ضریب ریالی که رقمی معادل 637 هزار تومان است، ضرب در عدد 500 خواهد شد که رقمی معادل 318 هزار و 500 تومان خواهد شد.

رحیم ممبینی این رقم و ضریب را فرضی عنوان کرده و افزوده بود: تصمیم نهایی در این خصوص توسط دولت اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است سال گذشته عیدی 300 هزار تومانی کارمندان در ابتدای اسفندماه همراه با حقوق پایان بهمن ماه به حساب کارمندان و بازنشستگان دولت واریز شده بود، همچنین هر ساله عیدی کارمندان و بازنشستگان دولتی تا اوایل اسفندماه به حساب آنان واریز می شود.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir