قائم مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از شنبه نهم بهمن طرح جایگزینی 10 هزار دستگاه وانت بار فرسوده در سراسر کشور آغاز می شود...


 
 

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، امیررضا رجبی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این طرح شامل خودروهای فرسوده مدل 1354 تا 1364 شمسی می شود.

وی گفت: داشتن پلاک منطقه ای ایران و گواهی تسجیل راهور ناجا و سند قطعی به نام مالک خودروی فرسوده از شرایط اجرای این طرح است.

رجبی با بیان این که شرط پذیرش خودرو در مراکز اسقاط، ورود با موتور روشن به این مراکز است، افزود: ثبت نام از طریق نمایندگی های مجاز شرکت های خودروساز صورت می پذیرد.

وی افزود: خودروهای جایگزین شامل انواع وانت تولیدی شرکت های زامیاد و بهمن است.

رجبی، مهلت ثبت نام برای متقاضیان این طرح را 30 روز اعلام کرد و گفت: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مرکز اسقاط را مشخص می کند و نمایندگی های ثبت نام کننده حق هیچ گونه دخالت در انتخاب مرکز اسقاط و اعلام به متقاضی را ندارند.

قائم مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد حمل و نقل و سوخت افزود: متقاضیان دریافت خودروی جدید نباید قبلاً از تسهیلات جایگزینی خودروی فرسوده استفاده کرده باشند.

وی، وام 70 و 100 میلیون ریالی با بازپرداخت پنج ساله و نرخ سود 14 درصد را از تسهیلات پیش بینی شده در این طرح بیان کرد.

رجبی، از متقاضیان خواست در مهلت مقرر به مراکز اسقاط و یا شعب بانک و یا نمایندگی مجاز مراجعه و پرونده کاری خود را تکمیل کنند.

وی افزود: در غیر این صورت نام متقاضی از فهرست حذف و متقاضی جدید جایگزین می شود.

رجبی گفت: ثبت نام در این طرح رایگان است و نمایندگی ها حق دریافت هیچ گونه وجهی را ندارند.

   

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:iribnews.ir