آغاز ثبت نام دوره های کاردانی حرفه ای در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد
این گزارش می افزاید: تاریخ ثبت نام در مقطع کارشناسی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد از تاریخ ۱۰ دی ماه الی ۱۸ دی ماه می باشد.
پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد، نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی ۹۴-۹۳ آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد؛ پذیرش داوطلبان توانیاب و غیر توانیاب در دوره های کاردانی حرفه ای رشته های تربیت بدنی )مربیگری ورزش معلولین(، مترجمی زبان انگلیسی )آثار مکتوب و متون رسمی( و گرافیک )هنرهای تجسمی نقاشی ایرانی( و در مقطع کارشناسی حرفه ای حسابداری مالی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس: www.sanjesh.org آغاز شد.

این گزارش می افزاید، علاقه مندان به تحصیل در این مرکز اعم از توانیاب و غیر توانیاب می توانند با مراجعه به سایت فوق از تاریخ ۱ دی ماه الی ۸ دی ماه برای دوره های کاردانی واز تاریخ ۱۰ دی ماه الی ۱۸ دی ماه برای دوره کارشناسی نسبت به ثبت نام و انتخاب این مرکز به عنوان محل تحصیل اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد؛ به عنوان نخستین مرکز تجهیز و مناسب سازی شده جهت معلولان جسمی حرکتی بوده که از بدو تاسیس (سال ۸۹) تا کنون توانسته است با ارائه خدمات رایگان به بیش از ۱۰۰ توانیاب گامی در جهت ارتقاء سطح علمی – دانشگاهی آنان بردارد.

این گزارش می افزاید: دانشجویان دارای معلولیت می توانند با استفاده از خدمات پایانه حمل و نقل جانبازان و معلولان به شماره تماس ۶۳۰۵ از سرویس ایاب و ذهاب ویژه معلولان بهره مند شوند.
همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۷۱۱۰۱ داخلی ۱۵ ارتباط برقرار کنند.

این گزارش می افزاید: تاریخ ثبت نام در مقطع کارشناسی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد از تاریخ ۱۰ دی ماه الی ۱۸ دی ماه می باشد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: raad-ac.ir

مطالب پیشنهادی:
رئیس سابق دانشگاه آزاد باید پاسخگوی عملکردهای مدیریتی خود باشد
بیشترین و کمترین پول ایرانیها در کجا خرج می شود؟ + عکس
مراقب نمک های تقلبی در بازار باشید!
آرزوی جالب جان کری در سال جدید میلادی
پاسخ رفتگر محله دکتر عارف به یک نام