معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان می‌توانند از روز شنبه 19 بهمن تا روز قبل از آزمون با مراجعه به سایت www.sanjesh.org از كارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرند...
  

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با بیان اینكه توزیع اینترنتی كارت ورود به جلسه آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از 19 بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از روز شنبه 19 بهمن تا روز قبل از آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از كارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرند

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه هر یك از داوطلبان در صورت اشكال در حوزه‌های امتحانی درج شده در كارت‌ها می‌توانند از روز یكشنبه 20 بهمن ماه به باجه‌های رفع نقص اعلام شده مراجعه كنند، اظهار كرد: در صورت وجود اشكال در اطلاعات فردی و شناسنامه‌ای نیز داوطلبان باید با مراجعه به محل پیش‌بینی شده در سایت سازمان سنجش اصلاحات را انجام دهند تا اطلاعات فردی پس از بررسی در سازمان سنجش اصلاح شود.

به گفته وی، داوطلبان باید بر اساس همان كارت پرینت شده با در دست داشتن شناسنامه در جلسه آزمون حاضر شوند و اصلاحات بعدا از سوی سازمان اعمال می‌شود.

دكتر خدایی عنوان كرد: ‌داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید با مشخصات كارت اعتباری و یا كد رهگیری خود كه در هنگام ثبت‌نام دریافت كرده‌اند برای دریافت پرینت كارت اقدام كنند.

وی درباره داوطلبان كه كد رهگیری و اطلاعات كارت اعتباری خود را گم كرده‌اند، گفت احتمالا ستادی در این ارتباط پیش‌بینی می‌شود كه شماره تلفن‌های مربوط به آن بعدا اعلام خواهد شد.

وی افزود: آزمون كارشناسی ارشد و چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی سال 88 در 136 كد رشته امتحانی و 39 شهرستان مختلف كشور طی روزهای 23 تا 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینكه 52 هزار نفر متقاضی شركت در كد رشته امتحانی دوم شناور كنكور كارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده‌اند، گفت: ‌بر این اساس با احتساب 673 هزار داوطلب شركت در آزمون كارشناسی ارشد سال 88 و همچنین المپیاد علمی دانشجویی جمعا برای 725 هزار متقاضی كارت ورود به جلسه صادر می‌شود.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news