زمان نام‌نویسی كنكور 88 دانشگاه آزاد، در حالی برای سومین‌ بار تغییر كرد كه زمان جدید بر پایه اعلام مركز آزمون، روز چهارشنبه...

 

زمان نام‌نویسی كنكور 88 دانشگاه آزاد، در حالی برای سومین‌ بار تغییر كرد كه زمان جدید بر پایه اعلام مركز آزمون، روز چهارشنبه 23 بهمن اعلام شده بود.

به گزارش ایسنا، نام‌نویسی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی امسال، در حالی با وجود به نیمه ‌رسیدن بهمن ماه آغاز نشده است كه همه ساله نام‌نویسی آن در دی ماه انجام می‌شد.

علت تغییرات پیاپی زمان نام‌نویسی این آزمون، با توجه به اهمیت و فراگیری آن در حالی برای افكار عمومی و داوطلبان این آزمون محل پرسش و تردید است كه مسئولان مركز آزمون دانشگاه آزاد، تاكنون بدون تشریح علل آن، تنها به انتشار اطلاعیه‌ای كوتاه و اعلام زمان جدید بسنده كرده‌اند.

بر پایه این گزارش، نام‌نویسی كنكور 88 دانشگاه آزاد با یك هفته دیرکرد از روز چهارشنبه 23 بهمن ماه آغاز می‌شود.

گفتنی است، این تاریخ جدید در حالی اعلام شده است كه معاون اجرایی مركز آزمون در تاریخ 23 دی ماه در یك نشست خبری، زمان آغاز نام‌نویسی كنكور دانشگاه آزاد را پانزدهم بهمن اعلام كرده بود كه این تاریخ نیز در سیزدهم بهمن ماه بنا بر اعلام معاون پژوهشی مركز آزمون تغییر كرد و به 21 بهمن موكول شد و امروز نیز روابط عمومی مركز آزمون با اشتباه خواندن این تاریخ، تاریخ جدید نام‌نویسی را 23 بهمن اعلام كرده است.

همچنین مهلت نام‌نویسی آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز تا روز دوشنبه21 بهمن ماه تمدید شد.

نام‌نویسی آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از دوم بهمن ماه آغاز شده و تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد و دفترچه‌های آزمون نیز تا هفته آینده در همه دفاتر پستی پخش می‌شود.

همچنین آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news