نحوه توزیع بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب
تعداد ٢٥٠ هزار بن کارت الکترونیکی ویژه خرید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به منظور تحویل به دانشجویان و طلابی که قبلاً از طریق سایت http://bon.tibf.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت نموده اند را در سطح شعب خود توزیع کرد.

 توزیع ٢٥٠ هزار بن کارت الکترونیکی به منظور تحویل به دانشجویان و طلاب جهت خرید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در٢٧٠٠ شعبه بانک صادرات ایران شروع شد.این بانک که برای هشتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان و تنها بانک ارائه دهنده خدمات بانکی به استاتید، ناشران، مراجعه کنندگان، دانشجویان و طلاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را عهده دار شده است، تعداد ٢٥٠ هزار بن کارت الکترونیکی ویژه خرید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به منظور تحویل به دانشجویان و طلابی که قبلاً از طریق سایت http://bon.tibf.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت نموده اند را در سطح شعب خود توزیع کرد.

متقاضیان می توانند جهت دریافت بن کارت الکترونیکی تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه به شعبه ای که در زمان ثبت نام معرفی نموده اند با ارائه مدارک شناسایی معتبر مراجعه و کارت مربوطه را دریافت نمایند.

شایان ذکر است این بانک به منظور تسهیل و رفاه بیشتر ناشران، فروشندگان محصولات فرهنگی، بازدیدکنندگان و ... بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از تاریخ ١٦ اردیبهشت ماه سالجاری به مدت ١١ روز در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود با استقرار یک شعبه موقت، ٢٠ باجه online سپهری، نصب و راه اندازی بیش از ٣ هزار دستگاه کارت خوان متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در غرفهها، استقرار ٥١دستگاه خودپرداز سالنی و سیار، آماده ارایه خدمات به علاقهمندان  علم و فرهنگ میباشد.

گفتنی است بن کارت های به مبلغ ٨٠٠ هزار ریال اعتبار صادر می شوند که ٥٠ درصد آن توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین و ٥٠ درصد مابقی توسط دانشجویان در زمان ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه ای توسط دانشجو پرداخت شده است.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:asriran.ir