دكتر حسین توكلی معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به زمان دقیق برگزاری كنكور 88 ، از توزیع اینترنتی كارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 88 خبر داد.
  

 معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفتگو با ایسنا ، با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برگزاری آزمون سراسری سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی كشور اظهار كرد: بر این اساس كارت ورود به جلسه كنكور 88 به صورت اینترنتی توزیع خواهد شد و داوطلبان بر اساس اطلاعیه مربوطه باید در روزهای اول و دوم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت پرینت كارت ورود به جلسه اقدام كنند.

وی افزود: بر این اساس داوطلبانی كه در دو یا سه گروه آزمایشی شركت كرده‌اند باید نسبت به دریافت كارت‌های ورود به جلسه مربوط اقدام كنند.

دكتر توكلی با اشاره به زمان دقیق برگزاری كنكور 88 اظهار كرد: آزمون سراسری سال 88 در صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه 4 و جمعه 5 و صبح شنبه 6 تیرماه در حوزه‌های آزمونی سراسر كشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج گانه باید در یك جلسه به سوالات عمومی و اختصاصی مربوطه پاسخ دهند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه اظهار كرد: در جلسات اخیر مرتبط با آزمون سراسری سال 88 در رابطه با امنیت و حفاظت كنكور نیز تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

    

 
  گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news