تابلوی تفنگداران بازداشت شده آمریکایی
تابلوی سربازان دستگیر شده آمریکایی به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق(ع) به دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران (به سفارت سوئیس) تحویل داده شد.

تابلوی تفنگداران آمریکایی در تهران

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از تحویل تابلوی تصویر سربازان دستگیر شده آمریکایی به سفارت سوئیس (دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران) توسط نمایندگان دانشجویان دانشگاه‌های تهران خبر داد.

وی افزود: ما تنها طریقه ارتباط رسمی دولت با رژیم جنایتکار آمریکا را از طریق دفتر حافظ منافع این دولت می دانیم و تماس های مستقیم متعدد میان وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه آمریکا را بدون توجیه می دانیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ما در تاریخ ۲۰۰ ساله کشورمان سابقه هیچ تهاجمی به هیچ کشور دیگری را نداشته ایم، این در حالی که است که آمریکا فقط در ۴۰ سال اخیر بیش از ۱۰ تجاوز آشکار به کشورها و ملت های مختلف دنیا در کارنامه اش ثبت شده است. این سابقه باعث می شود که ما به هیچ وجه نسبت به اقدامات نظامی آمریکا خوش بین نباشیم و از هرگونه اقدام قاطع در مقابل تجاوزگری این دولت بدسابقه حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: تابلویی که به سفارت سوییس تحویل داده شد حاوی این پیام به دولت آمریکاست که ما ملتی صلح طلب در دهه های اخیر بوده ایم ولی در مقابل تجاوزگری و استکبار دولت های متخاصم با قدرت خواهیم ایستاد.


754252_471.jpg

تابلوی تفنگداران آمریکایی در تهران-1

754254_974.jpg

تابلوی تفنگداران آمریکایی در تهران-2

754256_427.jpg

تابلوی تفنگداران آمریکایی در تهران-3

754255_941.jpgتابلوی تفنگداران آمریکایی در تهران-4

 

منبع: خبرگزاری نسیم