فهرست پذيرفته‌شدگان نهايی رشته‌های متمركز و پذيرفته‌شدگان مرحله اول رشته‌های نيمه‌متمركز دوره‌های كاردانی علمی كاربردی پودمانی از سوی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام شد.
   

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی كاربردی، بر اساس ضوابط مربوط به گزینش متمركز هر یك از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های كاردانی علمی كاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی كاربردی اسفندماه سال 1387، از بین داوطلبانی كه حد نصاب لازم را احراز كرده‌اند و بر اساس اولویت كد رشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام شد.
به همین منظور كلیه پذیرفته‌شدگان لازم است در یكی از روزهای شنبه 5/2/88 لغایت سه‌شنبه 8/2/88 با در دست داشتن مدارك زیر و با توجه به كد رشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در جدول شماره 30 مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش، به مركز آموزشی ذیر‌بط مراجعه نمایند و زمان شروع كلاس‌ها هنگام ثبت‌نام به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید.
مدارك لازم برای ثبت‌نام به شرح زیر است:
1- تصویر تمام صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
2- اصل و تصویر گواهی‌نامه پایان تحصیلات متوسطه یا گواهی معتبر دیپلم (برای كلیه پذیرفته‌شدگان آزاد و شاغل)
تبصره: همه پذیرفته‌شدگان باید قبل از ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده باشند.
3- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (در قالب فرم شماره 2 مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش، ممهور به مهر و امضاء رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل).
4. 6 قطعه عكس 3 در 4 تمام رخ، تهیه شده در سال جاری.
5. گواهی اشتغال به كار با امضاء و مهر بالاترین مقام مسؤول محل كار (در قالب فرم شماره 1 مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش)، تصویر آخرین فیش حقوقی یا حكم كارگزینی یا قرارداد همكاری و اصل آنها جهت تأیید (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) .
6. اصل و تصویر كارت پایان خدمت، كارت معافیت دایم پزشكی یا كفالت یا كارت معافیت دایم زمان صلح با فرم كامپیوتری (برای آقایان).
7. گواهی اشتغال به كار و حكم كارگزینی از یگان مربوط برای شاغلین نیروهای مسلح.
ج) بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمركز برای رشته‌هایی كه نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند ، لازم است برای شركت در مراحل مذكور در یكی از روزهای شنبه 5/2/88 تا سه‌شنبه 8/2/88 با در دست داشتن مدارك لازم برای ثبت‌نام (مطابق مندرجات بند «ب») و با توجه به كد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره 30 مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش، به مركز آموزشی ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش، به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذی‌ربط تلقی خواهد شد.
برای معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمركز پس از اعلام نتیجه مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور و دانشگاه جامع علمی كاربردی اعلام خواهد شد.
اسامی پذیرفته شدگان بر روی پایگاه الكترونیكی سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس
www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news