برنامه‌های جدید امتحانات پایان ترم در برخی از دانشگاههای تهران اعلام شد.
   
به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه شورای دانشگاه صنعتی امیركبیر، آزمونهای تخصصی برگزار نشده مقطع كارشناسی از تاریخ23 خرداد تا 3 تیر به 10 تا 23 تیر ماه موكول شد.

همچنین امتحانات دروس عمومی از تاریخ 22 تیر تا اول مرداد برگزار خواهد شد.

دانشگاه شهید بهشتی

بر این اساس دانشجویانی كه نتوانستند در امتحانات هفته اول دانشگاه شهید بهشتی، مطابق تاریخهای اعلام شده دانشگاه شركت كنند، امتحانات به ترتیب تاریخهای گذشته در تاریخهای8،7،3،2 مرداد ماه تكرار می‌شود.

ساعت برگزاری امتحانات نیزهمان ساعات اعلام شده در تقویم دانشگاه است.

دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه‌ای كه در سایت رسمی دانشگاه منتشر شده اعلام كرد: «با توجه به اعلام نظر و تاکید وزارت علوم مبنی بر لزوم برگزاری امتحانات کلیه دانشگاه‌ها در موعد مقرر، بدین‌ وسیله اطلاعیه قبلی دانشگاه لغو و امتحانات دانشگاه از تاریخ دوشنبه 8 تیر ماه برگزار می‌شوند. جهت اطلاع از جزئیات برنامه امتحانات به سامانه اینترنتی دانشگاه در روزهای آینده مراجعه شود.»

دانشگاه علم و صنعت

طبق مصوبه شورای دانشگاه علم و صنعت ایران، امتحانات هفته اول از تاریخ30 خرداد تا 3 تیر به صورت انتخابی برگزار شد و دانشجویانی كه نتوانستند در روزهای مذكور در امتحانات شركت كنند، باید از تاریخ 20 تیر تا 24 تیر در امتحانات حضور یابند.

امتحانات هفته دوم از تاریخ 6 تیر تا 10 تیر طبق تقویم اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

امتحانات دروس عملی نیز كه در هفته اول برگزار نشده است،از تاریخ 13 تا 17 تیر با نظر دانشكده‌های مربوطه برگزار خواهد شد.

قابل ذكر است، امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه الزهرا(س) مطابق برنامه آغاز شده و بر اساس برنامه ادامه خواهد یافت.

  

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news