رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود اعلام كرد: دانشجویان ممتاز بدون شركت در آزمون دوره دكترا، در دانشگاه صنعتی شاهرود پذیرفته می‌شوند.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، علی مرادزاده امروز در جلسه شورای این دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان ممتاز كارشناسی ارشد و دانشجویان معرفی شده از سوی شورای بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون آزمون در مقطع دكترای دانشگاه صنعتی شاهرود پذیرفته می‌شوند.
وی افزود: این تصمیم با هدف ارتقای كیفیت آموزشی و طبق شرایط ذكر شده در آیین‌نامه اتخاذ شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تاكید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف گفت: سامانه یكپارچه الكترونیك دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای اصلاح الگوی مصرف تا آغاز سال تحصیلی جدید راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: در این سامانه رایانه‌ای از تعدد سرورها جلوگیری می‌شود و تمام نرم‌افزارها و برنامه‌های اداری، مالی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به صورت متمركز توسط یك سرور مدیریت و پشتیبانی می‌شود.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود حذف كاغذ و مكاتبات سنتی، ثبت‌نام الكترونیكی دانشجویان جدیدالورود، حذف و اضافه واحدهای درسی، سفارش كتاب از كتابخانه مركزی، ثبت و رزرو غذا در اتوماسیون تغذیه و ارسال الكترونیكی اطلاعات و اخبار به كاربران را از مزایای اجرای این طرح در راستای اصلاح الگوی مصرف ذكر كرد.
 
  گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news