حسین توكلی معاون سازمان سنجش آموزش كشور از برگزاری آزمون تشریحی داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

 

معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفتگو با فارس افزود: آزمون مرحله دوم كد رشته‌های 1351، 1352، 1357 و 1358 داوطلبان كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 88 بر اساس مندرجات كارنامه اولیه انتخاب رشته در روزهای پنجشنبه 25 و جمعه 26 تیر برگزار می‌شود.

وی گفت: داوطلبانی می‌توانند در آزمون تشریحی كد رشته‌های 1351، 1352، 1357 و 1358 شركت كنند كه در موعد مقرر اعلام شده یكی از كدرشته‌های دارای آزمون تشریحی یا پروژه‌دار را انتخاب كرده باشند.

معاون سازمان سنجش با بیان این‌كه آزمون تشریحی در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 تیر فقط در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: آزمون تشریحی رشته‌های مهندسی معماری و تصویرسازی صبح پنجشنبه، آزمون تشریحی رشته‌های معماری منظر و نقاشی عصر پنجشنبه، آزمون تشریحی رشته‌های تجزیه و تحلیل نمایشنامه و ارتباطات تصویری صبح جمعه و آزمون تشریحی رشته‌های طراحی شهری، نمایشنامه نویسی و رشته تصویر متحرك بعد از ظهر جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: توزیع كارت‌های ورود به جلسه آزمون تشریحی داوطلبان كارشناسی ارشد برای خواهران از امروز در دانشگاه تربیت معلم و برای برادران در مركز آموزش‌های نیمه حضوری و تخصصی دانشگاه علامه طباطبایی ارایه و آزمون نیز در همان مكان برگزار می‌شود.

توكلی با اشاره به حضور 9 هزار و 400 داوطلب در آزمون تشریحی داوطلبان كارشناسی ارشد اظهار داشت: در حوزه‌‌های امتحاتی صبح ساعت 7:30 دقیقه و بعد از ظهر ساعت 14 بسته می‌شود.
 
 گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news