معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان اعلام نتایج کنکورهای پزشکی، غیر پزشکی و کارشناسی ارشد 88 این دانشگاه را اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش رشته های دانشگاه آزاد ظرفیتهای پذیرش در سال جاری افزایش خواهند یافت.
 
محمد رضا مهرادفر در گفتگو با مهر افزود: نتایج سه کنکور پزشکی، غیر پزشکی و کارشناسی ارشد 88 دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد درباره ظرفیت پذیرش نیز گفت: ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با توجه به افزایش 11 رشته جدید در دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: از تعداد شرکت کنندگان در کنکور پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد نیز 300 هزار نفر در سال تحصیلی آینده پذیرش می شوند که با احتساب کنکور کاردانی به کارشناسی این تعداد به 400 هزار نفر می رسد.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: مجموعه شرکت کنندگان در سه آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک میلیون نفر هستند که از این تعداد 635 هزار نفر در آزمون غیر پزشکی، 165 هزار نفر در آزمون علوم پزشکی و بیش از 200 هزار نفر در آزمون کاردانی پیوسته شرکت کردند.

کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 تیرماه برگزار شد و آزمون پزشکی این دانشگاه نیز در جمعه 26 تیرماه برگزار شد که با برگزاری این کنکور پرونده رقابت 800 هزار داوطلب کنکور دانشگاه آزاد در رشته های پزشکی و غیرپزشکی بسته شد.

کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز 17 تا 19 اردیبهشت ماه با رقابت 385 هزار داوطلب برگزار شد آمار شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد 88 دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشت.

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news