قائم مقام معاونت آموزشی وزارت جزئیات نرخ شهریه دانشگاهها برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.


به گزارش الف،قائم مقام معاونت آموزشی وزارت جزئیات نرخ شهریه دانشگاهها برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد و گفت: جز موسسات غیرانتفاعی که می توانند از دانشجویان ورودی جدید با 10درصد افزایش شهریه دریافت کنند شهریه سایر دانشگاهها ثابت ماند.

رضا عامری در گفتگو با مهر افزود: شهریه ورودیهای جدید دانشگاهها در سال 1388 طبق آنچه در دفترچه سازمان سنجش آموزش منتشر شده است از دانشجویان دریافت می شود و پس از این تغییری در نرخ شهریه اتفاق نمی افتد.

وی افزود: با در نظر گرفتن این موضوع، مصوبه ای برای افزایش شهریه در سال تحصیلی آینده به تصویب نرسیده است و تنها موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی می توانند از دانشجویان ورودی جدید با 10 درصد افزایش، شهریه دریافت کنند.

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت علوم گفت: این افزایش در شهریه به دلیل اینکه موسسات غیرانتفاعی تنها 50 درصد شهریه دانشگاه آزاد از دانشجویان شهریه دریافت می کردند به تصویب رسیده و ابلاغ شده است.

وی درباره شهریه دوره های شبانه نیز به مهر گفت: شهریه دوره های شبانه برای ورودی های جدید ثابت است و نسبت به سال گذشته تغییری نکرده ضمن اینکه هیچگونه افزایشی برای دانشگاههای آزاد و پیام نور نیز در نظر گرفته نشده است. 

 گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: alef.ir