نتيجه اوليه آزمون كاردانی به كارشناسی ناپيوسته سال 1388 به صورت كارنامه از ساعت 18 (شش بعد از ظهر) امروز يکشنبه اول شهريور بر سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گيرد.
  
حسین توکلی در گفت و گو با برنا، افزود : هر یك از داوطلبان شركت‌كننده در آزمون می‌توانند از ساعت 18 (6 بعد از ظهر) امروز یكشنبه 1اول شهریور ماه به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده كارنامه نتایج اولیه و پرینت از آن به سایت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با وارد نمودن شماره پرونده و اطلاعات كارت اعتباری ثبت نام ، یا شماره پرونده ، كد رهگیری زمان ثبت نام و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی ، نام خانوادگی ، نام ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اقدام کنند .

وی ادامه داد : آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در این آزمون شده اند ، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) و هم چنین تكمیل فرم انتخاب رشته های اینترنتی خود اقدام کنند .

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد : دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) این آزمون، ضمن اینكه در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهد بود، از ساعت 8 صبح فردا دوشنبه 2شهریور لغایت روز شنبه 7شهریور از طریق باجه مركزی پست در هر شهرستان و در شهرستانهای بزرگ از طریق مناطق پستی در اختیار داوطلبانیكه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، قرار داده می‌شود.

وی تصریح کرد : داوطلبانیكه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراكز پستی شهرستان و یا مناطق پستی محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ 5000 (پنج هزار) ریال در مهلت مذكور، نسبت به دریافت آن اقدام کنند .

وی ادامه داد : انتخاب رشته از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 4 شهریور لغایت ساعت 24 روز شنبه 7شهریور است . مجازان انتخاب رشته می توانند برای انتخاب رشته با وارد كردن شماره كارت اعتباری ثبت نام و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده ، كد رهگیری زمان ثبت‌نام و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی، شماره پرونده و كد ملی (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری است ) نسبت به ثبت كد رشته محلهای انتخابی و تكمیل فرم مذكور در مدت زمانی كه در نظر گرفته شده است اقدام کنند .

وی ادامه داد : پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد. بدیهی است در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تكمیل نشده است .

توکلی تاکید کرد : داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را با شماره تلفن‌های 99-88923595 یا با بخش پاسخگوئی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org در میان بگذارند.

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:bornanews.com