توزیع کارت شرکت در کنکور سراسری 97 آغاز شد
 کارت‌ شرکت در آزمون‌ سراسری سال ۹۷ به همراه برگ راهنمای شرکت در آن از امروز تا چهارشنبه ۶ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

آغاز توزیع کارت شرکت در کنکور سراسری ۹۷

کارت‌ شرکت در آزمون‌ تمام داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبانهای خارجی‌ به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از بعد از ظهر امروز یکشنبه 3 تیر تا روز چهارشنبه 6 تیر برای مشاهده و پرینت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبان‌ متقاضی، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه­‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است. لذا تمام داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت­ نام اقدام کرده و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com