لو رفتن سوالات کنکور و تلاش های بی ثمر کانال های ضد انقلاب
یکی از کانال‌های ضد انقلاب مدعی شد که سوالات کنکور لو رفته ولی برای اثبات ادعای دروغ خود سند ناشیانه‌ای را منتشر کرده است.

لو رفتن سوالات کنکور؛ دروغ ناشیانه یک کانال ضدانقلاب

کنکور سراسری سال 97 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه طبق روال هر ساله منتشر شد و پس از گذشت دو روز از پایان کنکور، یکی از کانال‌های ضد انقلاب مدعی لو رفتن سوالات کنکور شده و عکسی را هم  به عنوان سند منتشر کرده است، این در حالی است که این کانال برای پخش دروغی در این حد یا اطلاعات کافی نداشته یا حتی لحظه‌ای فکر نکرده است.

سند منتشر شده از سوی این کانال، نامه‌ای است که مسؤولان این کانال مدعی هستند از سوی معاون آموزش و تحقیقات قوه قضائیه ابلاغ شده است، این در حالی است که این کانال سند خود را  با آرم وزارت دادگستری منتشر کرده است و حتی در این حد اطلاعات نداشته است که اگر معاون قوه قضائیه نامه‌ای بنویسد آن نامه با آرم وزارت دادگستری نیست.

جالب‌تر اینکه قوه قضائیه اصلا معاون آموزش و تحقیقات ندارد و  4 سال پیش به معاونت نیروی انسانی تبدیل شده است.

نکات جالب توجه دیگر که در این سند قلابی به آن اشاره نشده این است که شماره پرونده در قوه قضائیه با سال شروع می‌شود، معاونت‌های قوه قضائیه حق ورود به امور قضایی را ندارند.

بنا به اطلاع سازمان سنجش آموزش کشور شکایتی نکرده است و بازداشت هم صرفاً توسط بازپرس و قاضی انجام می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت، این نامه نشانه استیصال و جعل ناشیانه است که هدف آن لطمه زدن به وجهه سازمان‌ها و ارگان‌های مورد اعتماد مردم است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com