شرایط ثبت‌نام در دانشگاه‌ها+لیست زمانبندی
نتایج نهایی کنکور ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد

برنامه زمانی ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور اعلام شد

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی با آزمون و رشته‌های تحصیلی که پذیرش  آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بود (دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پیام‌نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، ظرفیت مازاد و دانشگاه فرهنگیان) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgاعلام شد.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، 409 هزار 353 نفر در دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند که برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

در صورتی که دانشگاه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان باید مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام، مندرج در این اطلاعیه  سازمان سنجش که بر روی سایت این سازمان قرار دارد، برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند.

نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت آن دانشگاه اعلام خواهد شد و بدیهی است داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌های دولتی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند فقط می‌توانند در یکی از کدرشته‌ محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است با این حال اگر داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، سوالاتی را درباره مندرجات کارنامه داشتند می‌توانند حداکثر تا  تاریخ 15 مهر 97 فقط از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان  سنجش اقدام کنند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com