سازمان سنجش کشور جهت اطلاع دواطلبان از نحوه ثبت نام 6 شماره تلفن را اعلام کرده بود که تنها یک شماره از آنها پاسخگوی دواطلبان بود و 5 شماره دیگر قطع اعلام می‌شد.
 

دواطلبان کنکور در آخرین روز ثبت نام وقتی با شماره تلفنهای اعلام شده توسط سازمان سنجش تماس می گرفتند تنها با عبارت شماره مشترک مورد نظر قطع می باشد روبرو می شدند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا»، سازمان سنجش کشور جهت اطلاع دواطلبان از نحوه ثبت نام 6 شماره تلفن را اعلام کرده بود که تنها یک شماره از آنها پاسخگوی دواطلبان بود و 5 شماره دیگر قطع اعلام می شد.

با توجه به اینکه ثبت‌نام کنکور اینترنتی شده است و سؤالات زیادی می‌تواند برای افراد ایجاد شود، سازمان سنجش شماره‌های فوق را برای این دسته از شرکت‌کنندگان آزمون‌های سراسری تعیین نمود که در خصوص شرایط و ضوابط ثبت‌نام دچار مشکل شده و سوال ضروری دارند. حال، این سؤال مطرح است که که اگر داوطلبان سوال یا انتقادی از مراحل ثبت نام داشته باشند چگونه می‌توانند با سازمان سنجش ارتباط برقرار کنند؟

این در حالی است که بیش از یک میلیون نفر از شرکت‌کنندگان در کنکور تنها قادر به تماس با یکی از 6 خط پاسخگو به داوطلبان بودند و با توجه به این موضوع می‌توان تماس با سازمان سنجش را غیر ممکن قلمداد کرد که به روشنی ناکارامدی راهای ارتباطی سازمان را با مخاطبین اصلی خود نشان می دهد.

با این همه، هرچند زمان ثبت نام کنکور دو روز تمدید شد ولی به نظر می رسد مسئولین امر برای برگزاری یکی از بزرگرترین رویداد های علمی و آموزشی کشور باید امکانات و ملاحظات بیشتری را در نظر بگیرند تا داوطلبان کنکور با توجه به مشغله های بشیار خود با مشکلات کمتری روبرو باشند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com