هر دانشجویی که در این زمینه خلاف قانون عمل کند و در امتحان شرکت نکند برای وی غیبت غیرمجاز در نظر گرفته می شود و نمره آن درس صفر منظور خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم در واکنش به اخبار برخی منابع غیررسمی درباره امکان لغو امتحانات برخی دانشگاهها از سوی برخی دانشجویان به دلیل حوادث اخیر ضمن تکذیب این اخبار نحوه برخورد با دانشجویانی که به دلیل غیرمجاز در امتحانات شرکت نمی کنند را اعلام کرد.

دکتر حسین نادری منش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شایعه ای که برخی منابع غیررسمی در زمینه عدم حضور دانشجویان در امتحانات پایان ترم برخی دانشگاهها مطرح کرده اند گفت: بعید است که چنین اتفاقی در دانشگاه رخ دهد و این مسائل تنها از بیرون دانشگاه و برای تحریک دانشجویان مطرح می شود و دانشجویان نیز با عمر زندگی خود بازی نمی کنند.

وی با اشاره به نحوه برخورد با دانشجویانی که نسبت به این لغو امتحانات پایان ترم تلاش کنند اظهار داشت: هر دانشجویی که در این زمینه خلاف قانون عمل کند و در امتحان شرکت نکند برای وی غیبت غیرمجاز در نظر گرفته می شود و نمره آن درس صفر منظور خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: ضمن اینکه با توجه به حوادث اخیر اگر شرکت نکردن در امتحانات در راستای جریانات اخیر باشد برخوردهایی فراتر از غیبت غیرمجاز و منظور شدن صفر برای فرد در نظر گرفته خواهد شد.

 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com