وثوقی وحدت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه طبق معمول اظهار داشت

 
به نقل از جهان نیوز، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: هر فردی بخواهد در روند برگزاری امتحانات مزاحمت و خللی ایجاد كند، با او به شدت برخورد می‌كنیم.

وثوقی وحدت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه طبق معمول اظهار داشت: امتحانات دانشگاه صنعتی شریف طبق تقویم آموزشی دانشگاه از یكشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و امتحانات به تعویق نخواهد افتاد.
وی با بیان اینكه دلیلی برای تعطیلی امتحانات وجود ندارد، افزود: قبلاً هم اعلام كرده بودیم كه هر فردی بخواهد در روند برگزاری امتحانات مزاحمت و خللی ایجاد كند، با او به شدت برخورد می‌كنیم.
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی‌شریف همچنین از برگزاری جلسه شورای این دانشگاه در امروز و صدور اطلاعیه این شورا درباره برگزاری امتحانات خبر داد. 
حامیان موسوی در دانشگاه صنعتی شریف به منظور ملتهب‌كردن فضای دانشگاه قرار است با برگزاری تجمعی مقابل دفتر ریاست دانشگاه صنعتی‌ شریف، در روند برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اخلال كرده و امتحانات را به تعویق بیندازند.
پس از آنكه حامیان موسوی در 13 آبان و 16 آذر در التهاب‌آفرینی در فضای دانشگاه صنعتی شریف ناكام ماندند و نتوانستند دانشجویان را با خود همراه كنند و دانشجویان نیز با تعداد چندین برابری مقابل آنها ایستادند و جمعیت خود را به رخ آنان كشیدند، حامیان موسوی این‌بار به رفتارهای سخیفی از جمله تهدید دانشجویان روی آوردند و گفته‌اند اگر دانشجویان در امتحانات شركت كنند برگه‌های امتحانی را از زیر دست آنها می‌كشند تا با این كار موجبات تعطیلی امتحانات را فراهم كنند.
 

 

گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: jahannews.com