دكتر ابراهيم خدايی ، اظهار كرد: كليه پذيرفته‌شدگان بايد در يكی از روزهای...

 به نقل از ایسنا، معاون سازمان سنجش از آغاز زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان رشته‌های نیمه متمركز كاردانی پودمانی علمی كاربردی از 18 بهمن ماه خبر داد.
دكتر ابراهیم خدایی ، اظهار كرد: كلیه پذیرفته‌شدگان باید در یكی از روزهای 18 تا 21 بهمن ماه با در دست داشتن مدارك لازم و با توجه به كد رشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده مراجعه كنند.
وی با اشاره به زمان آغاز كلاس‌های تحصیلی پذیرفته‌شدگان، گفت: كلاس‌های تحصیلی این دسته از افراد از روز یكشنبه 25 بهمن آغاز می‌شود، بنابراین همه پذیرفته‌شدگان باید قبل از ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده باشند.
معاون سازمان سنجش با اشاره به پذیرش 117 هزار و 949 داوطلب در این آزمون، گفت: نتایج این آزمون در مهر ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.
گفتنی است، تصویر تمام صفحات شناسنامه و اصل آن برای مطابقت، اصل و تصویر گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه یا گواهی معتبر دیپلم، اصل فرم تاییدیه معدل برای فارغ التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است، شش قطعه عكس، گواهی اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسوول محل كار، تصویر آخرین فیش حقوقی یا حكم كارگزینی یا قرارداد همكاری و اصل آنها به منظور تایید، اصل و تصویر كارت پایان خدمت،‌ كارت معافیت دائم پزشكی یا كفالت یا كارت معافیت دائم زمان صلح با فرم كامپیوتری و گواهی اشتغال به كار و حكم كارگزینی از یگان مربوط برای شاغلین نیروهای مسلح از مدارك لازم برای ثبت‌نام است.
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir