اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی نیمه متمركز آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته 88 اعلام شد.
 
سازمان سنجش اعلام كرد تمام داوطلبانی كه اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی نیمه‌ متمركز (معرفی شدگان چند برابر ظرفیت شهریور) آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1388 اعلام شده است و اسامی آنان به عنوان قبول نهایی درج شده باید برای ثبت‌نام با همراه داشتن مدارك لازم به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه كنند.
تمام پذیرفته شدگان دانشكده تربیت دبیر فنی و حرفه‌ای دختران تهران ـ شریعتی لازم است به منظور اطلاع از مدارك مورد نیاز برای ثبت‌نام، ابتدا به سایت اینترنتی دانشكده به نشانی www.shariaty.ac.ir مراجعه كنند،سپس برای ثبت‌نام در یكی از روزهای سه‌شنبه 20 بهمن یا چهارشنبه 21 بهمن از ساعت 9 تا 14 به نشانی تهران ـ میدان بهمن ـ بزرگراه شهید تندگویان ـ خانی آباد نو ـ خیابان میعاد ـ خیابان دانشگاه مراجعه كنند.
تمام پذیرفته‌شدگان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی كمال الملك نوشهر لازم است برای ثبت‌نام در یكی از روزهای شنبه 17 بهمن یا یكشنبه 18 بهمن به نشانی نوشهر ـ خیابان رازی ـ پلاك 60 مراجعه كنند.
سایر پذیرفته‌شدگان باید برای ثبت‌نام در یكی از روزهای یكشنبه 18 بهمن یا دوشنبه 19 بهمن به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی مراجعه كنند.بدیهی ‌است عدم ‌مراجعه به موقع برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
آن دسته از پذیرفتگانی كه در ردیف پذیرفتگان آزمون سراسری 1388 نیز باشند، لازم است از 2 رشته قبولی اعلام شده، یكی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته به تحصیل بپردازند. بدیهی است ثبت‌نام و ادامه تحصیل در یكی از 2 رشته اعلام شده به منزله انصراف داوطلب از رشته بعدی خواهد بود.
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:alef.ir