رئیس سازمان سنجش درباره تقویم زمانی اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد گفت...
 
 رئیس سازمان سنجش درباره تقویم زمانی اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد اواخر اردیبهشت ماه اعلام می شود و داوطلبان در هفته اول خرداد ماه انتخاب رشته می کنند.

دکتر محمدحسین سرورالدین درباره زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد نیز گفت: پس از انتخاب رشته داوطلبان در خرداد ماه نتایج نهایی در هفته اول شهریور ماه اعلام می شود.
 وی درباره ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد و احتمال افزایش ظرفیت نسبت به سال گذشته گفت: ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته افزایش می یابد و 45 تا 50 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد امسال پذیرفته خواهند شد.
رئیس سازمان سنجش از تاثیر معدل در کنکور ارشد نیز خبر داد و گفت: در آزمون کارشناسی ارشد معدل داوطلبان 20 درصد تاثیرگذار است. سرورالدین افزود: این آزمون نزدیک به 142 رشته تحصیلی را شامل می شد و در 40 شهرستان و 95 حوزه اصلی امتحانی برگزار شد.
وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته 100 هزار نفر بیشتر بود و در سلامت و امنیت برگزار شد. امتحانات ‌139 کد رشته‌‌ امتحانی‌ آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعد از ظهر روزهای‌ 28، 29 و 30 بهمن ماه 1388 با رقابت بیش از 800 هزار داوطلب شد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
 منبع:khabaronline.ir