مدیر کل استعدادهای درخشان دانشگاه تهران از پذیرش بدون آزمون دانشجو از میان برگزیدگان علمی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای ادامه تحصیل در دانشگاه تهران خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید جلال زرگر افزود: دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 90-89 بر اساس آیین نامه مصوب جلسه مورخ 31 اردیبهشت 86 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم و دستور العمل‌های مصوب جلسه مورخ 28 فروردین 87 شورای آموزشی و جلسه مورخ 8 خرداد 87 شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران، برگزیدگان علمی را برای ادامه تحصیل در دوره‌های کارشناسی، ‌کارشناسی ارشد و دکتری (ph.D) بدون شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش می‌کند.

وی تصریح کرد: پذیرش متقاضیان واجد شرایط بر اساس ارزیابی سوابق علمی آنان و با اعلام نظر پردیس دانشکده، مرکز یا موسسه مربوط و گروه آموزشی ذیربط صورت می‌پذیرد.

زرگر از علاقمندان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات مقررات مربوط، شرایط و بازه زمانی تعیین شده و چگونگی انجام این امر، به متن اطلاعیه‌های دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تهران که در هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سایت دانشگاه تهران به نشانی www.ut.ac.ir قرار می‌گیرد، مراجعه کنند.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir