کلاسهای روز یکشتبه 26 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه آزاد همچون سایر دانشگاههای سطح شهر تهران برقرار خواهد بود.

تصمیمگیری برای تعطیلی دانشگاههای شهر تهران به موضوعی مهم بدل شده است و سه دانشگاه سطح شهر تهران تصمیم در این زمینه را به هیئت رئیسه دانشگاهها واگذار کرده اند و سایر دانشگاهها بر عدم تعطیلی تاکید کردند.
 پس از اعلام اولیه در مورد تعطیلی مدارس و دانشگاههای سطح شهر تهران در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه ابهاماتی در فضای دانشگاههای تهران ایجاد شد و همین امر موجب شده است که تصمیمگیری در این زمینه به هیئت رئیسه دانشگاهها محول شود.
در حال حاضر سه دانشگاه خواجه نصیر، تربیت مدرس و شهیدبهشتی هنوز اطلاعیه رسمی در مورد وضعیت تعطیلی یا عدم تعطیلی دانشگاه را در روزهای یادشده اعلام نکرده اند و تصمیمگیری در این زمینه را به تصمیم هیئت رئیسه واگذار کرده اند.
در همین زمینه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است فعالیت های روزمره در بخشهای اداری دانشگاه آزاد در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ادامه دارد و کلاسها نیز تنها در روز 25 اردیبهشت ماه به دلیل تقارن کلاسها با حوزه امتحانی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برگزار نمی شود. زمان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تغییری نکرده است.
کلاسهای روز یکشتبه 26 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه آزاد همچون سایر دانشگاههای سطح شهر تهران برقرار خواهد بود.در ادامه پیگیری تعطیلی دانشگاهها، بخشهای اداری دانشگاههای علم و صنعت، الزهرا (س)، صنعتی امیرکبیر و امام صادق (ع) اعلام کرده اند که این دانشگاهها تعطیل نیستند و فعالیت آموزشی ادامه دارد.
دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز اعلام کرده است تا پایان امروز تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد.پیش از این دانشگاههای تهران، صنعتی شریف و هنر نیز اعلام کرده بودند که در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل نیستند.
مرتضی تمدن - استاندار تهران پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود تعطیلات شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه فقط شامل مدارس و دانشگاههای شهر تهران است و شامل شهرهای تابعه و مراکز دولتی نیست. وی اظهار داشته بود: این تعطیلی فقط شامل مدارس و دانشگاههای حوزه فرمانداری شهر تهران و شمیرانات است و شامل شهرهای تابعه استان تهران از قبیل شهرری، اسلامشهر، کرج، ورامین، شهریار و ... نخواهد بود.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:mehrnews.com