حدود بیست هزار دانشجوی این واحد دانشگاهی به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، مجبورند برای رسیدن به محل تحصیل خود، از جاده‌ای خاکی و ناهموار بگذرند تا یادگیری درس را همراه با مشقت تجربه کرده و ارزش تحصیل خود را بهتر بدانند...
 
 
 در حالی که پس از مدت‌ها مستأجری و نقل و انتقال، دانشگاه پیام نور کرج مالک مکانی شده، گویا برخی ناهماهنگی ها، سبب شده است تا دانشجویان این دانشگاه در فضایی آکنده از گرد و غبار و خاک مشغول تحصیل شوند.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، به رغم این که مدت کمی تا بازگشایی ساختمان جدید دانشگاه پیام نور کرج باقی مانده، بدیهی ترین وسیله ارتباطی دسترسی دانشجویان به دانشگاه پیام نور با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شده است.
 
 
 
 
بنا بر این گزارش، حدود بیست هزار دانشجوی این واحد دانشگاهی به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، مجبورند برای رسیدن به محل تحصیل خود، از جاده‌ای خاکی و ناهموار بگذرند تا یادگیری درس را همراه با مشقت تجربه کرده و ارزش تحصیل خود را بهتر بدانند.
 
 
 
 
گویا با توجه به این که این واحد دانشگاهی بزرگ در محدوده شهری است، شهرداری مسئول و متولی آسفالت کردن و ایجاد جاده مناسب در این بخش است که با توجه به این که شهردار محترم شهر کرج، هم اکنون در سفر هستند، دیگر نهادهای زیرمجموعه نیز بلاتکلیف مانده و اقدام به حل مشکل مردم و دانشجویان نمی‌کنند.
 
 
 
 
ملکی، رئیس این دانشگاه به خبرنگار ما گفت: پس از ده سال مستأجری (که در دانشگاه تربیت معلم کرج بود)، این دانشگاه مستقل شده و ساختمان را برای خود ایجاد کرد که به رغم رایزنی‌ها و مکاتبات انجام شده تاکنون مشکل دسترسی به دانشگاه و جاده آن حل شده است که امیدواریم شهرداری هر چه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
 
 
 
 
 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir