زمان نتایج نهایی 3 آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور، آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 و آزمون کاردانی به کارشناسی و نتایج نهایی کنکور سراسری 89 اعلام شد.

نتایج نهایی 3 آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور، آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 و آزمون کاردانی به کارشناسی هفته آینده و نتایج نهایی کنکور سراسری 89 اوایل نیمه دوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج کنکورهای فراگیر

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور نتایج نهایی آزمون های کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره های فراگیر سال 89 دانشگاه پیام نور روز یکشنبه 31 مردا دماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قرار می گیرد.

محمد هادی امین ناجی در گفتگو با مهر افزود: امسال ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی بین 30 تا 35 نفر در هر رشته محل متغیر است و ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز بین 10 تا 20 نفر به شکل متغیر در هر رشته محل خواهد بود.
 
به گزارش مهر، آزمونهای کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 31 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار شد و حدود 135هزار نفر در مقطع کارشناسی در 23 گروه امتحانی، 11 هزار نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته( کاردانی به کارشناسی) در 10 کد رشته امتحانی  و 103 هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد در 54 کد رشته امتحانی دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کردند.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

ابراهیم خدایی معاون فنی و آماری سازمان سنجش نیز در گفتگو با مهر از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 89 در هفته آینده خبر داد و گفت: 55 هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند که با مراجعه به پایگاه الکترونیکی این سازمان می توانند از نتیجه خود مطلع شوند.

به گزارش مهر، امتحانات ‌139 کد رشته‌‌ امتحانی‌ آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعد از ظهر روزهای‌ 28، 29 و 30 بهمن ماه 1388 برگزار شد.

اعلام نتیجه اولیه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

خدایی همچنین از اعلام نتیجه اولیه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در هفته اول شهریورماه خبر داد و گفت: حدود 110 هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

وی اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند از دو روز پس از اعلام نتایج اولیه نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.
به گزارش مهر، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 89 با شرکت 389 هزار و 587 داوطلب در 5 مردادماه برگزار شد.
 

زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور سراسری 89

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفتگو با مهر درباره زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور سراسری 89 گفت:  نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1389 اوایل نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود.
 
حسین توکلی افزود: کارنامه نهایی آزمون سراسری نیمه دوم مهرماه 1389 منتشر می شود.
 
وی افزود: اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری دهه اول مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قرار می گیرد.
 
به گزارش مهر، کنکور سراسری سال 1389 با رقابت تعداد یک میلیون و 286 هزار و 813 شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد 550 هزار نفر پذیرفته می شوند.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com