به گزارش روابط عمومی مركز آزمون دانشگاه آزاد به دنبال مصوبه دولت مبنی بر افزايش ايام تعطيلات رسمی به مناسبت عيد سعيد فطر، ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه آزاد...
 
 
 
 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان كنكور سال 89 دانشگاه آزاد از فردا آغاز می‌شود و تا 27 شهریور ادامه می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی مركز آزمون دانشگاه آزاد به دنبال مصوبه دولت مبنی بر افزایش ایام تعطیلات رسمی به مناسبت عید سعید فطر، ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه آزاد كه بنابر اعلام قبلی می‌بایستی از روز شنبه 20 شهریور ماه آغاز می‌شد، با یك روز تاخیر به روز یكشنبه 21 شهریور ماه موكول شد و تا پایان وقت اداری روز شنبه 27 شهریورماه ادامه خواهد یافت.

ثبت‌نام از پذیرفته شدگان واحدهای دانشگاهی مستقر در استان خوزستان، استثنائا از روز دوشنبه 22 شهریور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یكشنبه 28 شهریور ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش پذیرفته‌شدگان در دانشگاه آزاد می‌توانند در مهلت‌های مذكور با توجه به جزئیات مندرج در اطلاعیه قبلی مركز آزمون جهت ثبت‌نام به واحدهای پذیرفته شده مراجعه كنند.

در پایان این گزارش آمده است كه مصاحبه داوطلبان مقطع دكتری تخصصی رشته مدیریت خدمات بهداشتی، زبان و ادبیات فرانسه و زبان‌شناسی همگانی كه مقرر شده بود در روز شنبه 20 شهریور برگزار گردد به روز سه‌شنبه 23 شهریور در ساعت و مكان اعلام شده قبلی انجام خواهد شد.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com