رئيس دانشگاه پيام‌نور استان تهران گفت: از اين پس برگزاری كلاس‌های درس دانشگاه پيام‌نور استان تهران در روز جمعه ممنوع شده است....
 
 
 
 فرشاد ابراهیم‌پور، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان تهران در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌كه از این پس كلاس‌های دانشگاه پیام‌نور استان تهران در روز جمعه برگزار نمی‌شود، افزود: برای اهتمام بیشتر اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه پیام‌نور استان تهران به فریضه مهم نماز جمعه و توجه بیش از پیش به این امر الهی برگزاری كلاس‌ها در روز جمعه ممنوع شده است.

وی گفت: تا پیش از این كلاس‌های درس دانشگاه پیام‌نور استان تهران در روزهای جمعه نیز به دلیل كمبود كلاس درس برگزار می‌شد اما با حل این مشكل از این پس كلاس‌های این دانشجویان در طول ایام هفته برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان تهران اظهار كرد: در برنامه‌ریزی كلاس‌های سال تحصیلی 89 ـ 88 دقت می‌شود تا هیچ كلاسی در زمان اقامه نماز ظهر و عصر برگزار نشود. این زمان برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ساعت 12 الی 13 و برای نیم‌سال دوم ساعت 13 الی 14 است.

وی با بیان این‌كه در سال تحصیلی 89 ـ 88 ساعت برگزاری كلاس‌ها از 8 صبح تا 17 بعد از ظهر است، گفت: كلاس‌های منتهی به ساعت آخر حتی الامكان فقط به دانشجویان آقا اختصاص می‌یابد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com