قتل
مرد جوان که با همدستی برادرزنش به خاطر سوءظن دست به قتل زده بودند، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند.
ماموران پلیس کرج ۱۴ خرداد سال ۸۶ باخبر شدند مردی به نام حمید مفقود شده است. زمانی که ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند مشخص شد حمید به قتل رسیده و جسدش در محله تخلیه نخاله ها در مهشهر کرج به آتش کشیده‌ شده‌ است.

تحقیقات برای پیدا کردن عامل یا عاملان قتل آغاز شد و ماموران فهمیدند مقتول روز حادثه با دو نفر از اقوامش به نام‌های بابک و شریف از خانه خارج شده‌ بود. پلیس در گام بعدی شریف و بابک را بازداشت کرد .

بابک در بازجویی‌ها گفت: چندی قبل متوجه شدم همسرم قبل از ازدواج با فردی رابطه داشته وقتی از او پرسیدم چرا قبلا این موضوع را به من نگفته بودی گریه کرد و جواب داد نمی‌توانست این موضوع را به کسی بگوید. همسرم به من گفت وقتی که دختری نوجوان بود حمید او را ربود و مورد آزار جنسی قرار داد.

بابک ادامه ‌داد: موضوع را با شریف، برادرزنم، در میان گذاشتم و برای قتل حمید نقشه کشیدیم. بعد در راه دو نفر دیگر به نام‌های وحید و سعید را هم سوار ماشین کردیم و نقشه‌مان را به اجرا درآوردیم.

با توجه به این اعترافات سایر متهمان هم بازداشت شدند و به جرم‌شان اعتراف کردند. کیفرخواست علیه متهمان صادر شد و آنها برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری ‌استان تهران معرفی ‌شدند.

صبح امروز جلسه محاکمه متهمان در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که اولیای دم خواستار قصاص بابک و شریف شدند.در ادامه متهمان با قبول اتهام خود، ادعاهای قبلی شان را تکرار کردند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
زعفران و خاویار ایرانی ۱۵میلیون تومانی در ردیف گرانترین غذاهای دنیا
تحلیل لس آنجلس تایمز‌ درباره تحریم ایران
تعیین قیمت هر متر واحد مسکن ویژه/ ممنوعیت خرید و فروش همچون مسکن مهر
5 فناوری که امسال جهان را متحول می کند
زمین لرزه 3.1 ریشتری در خراسان جنوبی