سرهنگ رحیم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در اهر گفت: مردم مومن و متعهد شهر اهر و روستاهای تابعه از چند روز پیش در جهت استقبال از ماه رحمت و ماه نزول قرآن نسبت به غبار روبی مساجد و تکایا پرداخته و خود را برای یک ماه ضیافت الهی آماده می کنند.

وی ادامه داد: مجموعه فرماندهی انتظامی این شهرستان نیز خود را در انجام این فریضه آمده نموده و ماموریت های خود را در جهت رفاه حال عموم بویژه روزه داران افزایش خواهد داد و همچنین با متخلفین و حرمت شکنان این ماه عزیز برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر اضافه کرد: ما از شهروندان تقاضا داریم بر حسب وظایف دینی و قانونی در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با پلیس همکاری نموده و موارد را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند و ضمناً به جهت پیشگیری از سرقت منازل و وسایط نقلیه بویژه موقع افطار هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

محمدی با اشاره به اینکه روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقیب است، گفت: بدیهی است معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انتظار عمومی نیست.

وی در پایان خاطر نشان شد: از همه همشهریان مخصوصاً رانندگان وسائط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار می رود از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند از آنجایی که فضای شهر در این روزها آکنده از عطر بندگی و معنویت است شایسته است بیش از پیش در رعایت عفاف و حجاب، مهربانی و کمک به ضعیفان و دیگر وظاعف انسانی اهتمام شود.