در اتوبان تهران - قم آتش سنگین ماموران انتظامی، تبهکاران را به زانو درآورد
 ساعت یک بامداد 24 خرداد ماه اکیپ پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین گشت زنی در محور مواصلاتی تهران-قم اقدام به چهره زنی کردند که به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند.
 
 ساعت یک بامداد 24 خرداد ماه اکیپ پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین گشت زنی در محور مواصلاتی تهران-قم اقدام به چهره زنی کردند که به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند.راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد و ماموران به ناچار با اسلحه کلاشینکف دو تیر به صورت هوایی برای اخطار به سرنشینان خودرو شلیک کردند.
 
اما بازهم راننده توجهی نکرد و به فرار خود ادامه داد تا اینکه عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر چرخ‌های عقب پژو 405 را مورد هدف قرار داده و توانستند با شلیک دو تیر باعث پنچر شدن لاستیک‌ها شوند.
 
به دنبال این موضوع تبهکاران با شگرد دودزایی قصد داشتند با کم کردن محدوده نظارت پلیس از چنگال قانون بگریزند که در همین حین یکدستگاه خودروی پژو پارس نیز که خودروی پژو 405 را اسکورت می‌کرد، سد راه واحد گشت شد و تلاش کرد تا ماموران از توقیف خودرو مورد نظر ناکام بمانند.
 
ماموران مبارزه با مواد مخدر سریعا با تیراندازی لاستیک‌های پژو پارس را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند که منجر به توقف خودرو می‌شود.
 
در ادامه پژو 405 نیز که با لاستیک‌های پنچر در حال فرار بود،‌ با گاردیل برخورد می‌کند و ماموران در عملیات ضربتی با شلیک 6 تیر جنگی همه متهمان را دستگیر می‌کنند.
 
سردار قادر کریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در بازرسی از خودرو پژو 405 بیش از 420 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند و مصدومان نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران/