مشکل مرد جوانی که با ماشین از روی زنش رد شد، مهریه نبود
بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه گفت: طی هفته گذشته زن جوان 35 ساله‌ای که در خصوص طلب مهریه و زیر گرفتن وی توسط همسرش، در فضای مجازی خبرساز شد، مشخص گردید بر اثر درگیری و نزاع به دست همسرش به قتل رسیده است

قتل بخاطر مهریه نبود

حسین یزدانخواه ، اظهار کرد: چند روز گذشته زن و شوهری با یکدیگر مشاجره کرده و زن از همسر خود به دلیل فحاشی شکایت کرد و قاضی، پرونده را به پاسگاه سرهنگ تربت حیدریه ارجاع داد و پس از بررسی‌های انجام شده آن‌ها را به صلح و آشتی دعوت کردند.

وی به انجام قتل بعد خروج از پاسگاه اشاره کرد و افزود: پس از خروج دوباره جر و بحث بالا گرفته و قاتل یکبار با ضربه ماشین، مقتول را به زمین انداخته و در همان حالت دو بار دیگر از روی وی رد شده است.

قاضی این پرونده قتل بیان کرد: این اتفاق حوالی ساعت 12 مقابل پاسگاه رخ داد و قاتل ظرف 30 ثانیه از محل جرم متواری گشت. 

یزدانخواه با استفاده از گفته‌های قاتل افزود: قاتل پس از فرار خودروی خود را در یکی از روستاهی اطراف مخفی کرده و به سمت مشهد متواری شد که حدود ساعت سه بامداد روز بعد خود را به آگاهی تربت حیدریه معرفی می‌کند و اکنون در بازداشت برای تکمیل پرونده به‌سر می‌برد.

این مقام قضایی با تأکید بر علت قتل گفت: در بسیاری از اخبار انتشار یافته علت قتل طلب مهریه عنوان شده که کذب است زیرا یک‌سال گذشته مقتول مهریه خود که یک قطعه زمین بوده دریافت کرده و از مدت‌ها پیش با همسر خود درگیری داشته تا اینکه بالاخره نزاع و درگیری آنان منجر به قتل وی شد.

قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل در حالت تاری دید بر اثر عصبانیت اعتراف کرده است. 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir