سکته راننده اتوبوس ۷ دانشجو را به کام مرگ کشاند
ساعاتی قبل و در یک حادثه ناگوار، یک دستگاه اتوبوس متعلق به دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات که از دانشکده‌های بالا به سمت در ورودی در حال حرکت بود، واژگون شد؛ حادثه‌ای که در جریان آن ۱۵ دانشجو مصدوم و ۷ دانشجوی دیگر جان خود را از دست دادند. بر اساس اطلاعات به دست آمده وضعیت تعدادی از دانشجویان مصدوم وخیم است

سکته راننده اتوبوس ۷ دانشجو را به کام مرگ کشاند

ساعاتی قبل و در یک حادثه ناگوار، یک دستگاه اتوبوس متعلق به دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات که از دانشکده‌های بالا به سمت در ورودی در حال حرکت بود، واژگون شد؛ حادثه‌ای که در جریان آن ۱۵ دانشجو مصدوم و ۷ دانشجوی دیگر جان خود را از دست دادند. بر اساس اطلاعات به دست آمده وضعیت تعدادی از دانشجویان مصدوم وخیم است. 

راننده این اتوبوس که بر اساس نظر شاهدان عینی دچار سکته شد، توان کنترل این وسیله نقیله را از دست داد و در حالی باعث واژگونی اتوبوس شد که بیش از ۲۵ دانشجو در آن حضور داشتند.

حوالی ساعت ۱۲ امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٧ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: بلافاصله پس از اعلام حادثه ۲ دستگاه موتورلانس و ۷ دستگاه آموبولانس به محل اعزام شده‌اند. در این حادثه حداقل ۳۰ نفر مصدوم شدند.

بر اساس گزارش ها رسیده،  اتوبوس حامل دانشجویان در یک پیچ در مسیر واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد به سمت کتابخانه وا›گون شده است.

تکمیلی: توضیحات رئیس واحد علوم تحقیقات درباره حادثه واژگونی اتوبوس 

رضا مسعودی، رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد با تأیید خبر حادثه واژگونی اتوبوس در محل این دانشگاه گفت: در حال حاضر آمار رسمی از کشته شده ها و دانشجویان زخمی در دست نیست اما آمار تکمیلی اعلام خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه افزود: در حال حاضر نمی توانم آمار دقیقی درباره کشته ها و زخمی های این حادثه ارائه دهم، فقط می توانم بگویم چند نفر زخمی و چند نفر نیز حالشان وخیم گزارش شده است.

رئیس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در ادامه گفت: ظاهرا مشکل فنی باعث واژگونی این اتوبوس در محل دانشگاه شده است اما دلیل دقیق تر آن پس از بررسی کارشناسی اعلام می شود. نیروهای اورژانس و هلی کوپترهای امدادی برای حمل مجروحان و آسیب دیدگان در محل حادثه حاضر شده و در حال انتقال مجروحین به بیمارستان هستند.

 آمار اولیه جان باختگان این حادثه: هفت کشته

 گزارش های تایید نشده حکایت از جان باختن هفت تن در این حادثه دارد. آماری که برخی منابع از احتمال افزایش آن خبر می دهند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir