کلاهبردار تحت تعقیب را شناسایی کنید + عکس
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار بدون پوشش تصویر کلاهبردار تحت تعقیب و شناسایی آن توسط شهروندان خبر داد

تصویر کلاهبردار تحت تعقیب را ببینید و شناسایی کنید

سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۱۰ صبح روز سی‌ام مردادماه سال جاری خانمی میانسال به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و از کلاهبرداری مرد جوانی ناشناس اعلام شکایت کرد و پرونده برای رسیدگی و شناسایی متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: شاکی پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: برای فروش یک دستگاه لب‌تاب و کنسول بازی در مجموع به ارزش ۱۲ میلیون تومان در سایت خرید و فروش فضای مجازی" دیوار" آگهی فروش درج کردم. در همان روز مرد جوان ناشناسی با من تماس گرفت و تمایل خود را برای خریدار اظهار و به وی نشانی محل سکونتم واقع در محدوده بزرگراه سردار جنگل اعلام کردم.

98092805.jpg

وی افزود: شاکی ادامه داد، پس از چند ساعت فرد کلاهبردار وارد منزل شد و با تست کردن دستگاه‌ها و اطمینان از خرید کالاها، قرار شد که مبلغ خرید را به حسابم واریز کند، پس از مدتی این فرد که مدعی شده با گوشی موبایلش وجه را واریز کرده است، پیامک کسر شده از حساب خودش را به من نشان داد. من هم به وی اعتماد کردم و دستگاه‌ها را تحویل دادم، اما پس از گذشت چند ساعت با بررسی حساب بانکی متوجه شدم وجهی به حسابم واریز نشده و فرد خریدار کلاهبردار است.

معظمی گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی توانستند تصویری از متهم را به دست بیاورند، گفت: دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، اما توفیقی برای شناسایی مخفیگاه وی حاصل نشد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصویر کلاهبردار از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۵ تهران، از شهروندان خواست: در صورت شناسایی هویت و مخفیگاه متهم با شماره به شماره تلفن ۲۱۸۶۹۰۱۲-۰۲۱ کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان قرار دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir