پرکاری زن و شوهر تبهکار در روز‌های کرونایی تهران
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری زوج سارق لوازم محتویات داخل خودرو خبر داد

دستگیری زوج سارق لوازم محتویات داخل خودرو

سرهنگ کارآگاه " قاسم دستخال"در توضیح خبر با اشاره به اینکه اوایل نوروز امسال مرد جوانی به کلانتری نیاوران رفت و از سرقت باربند حمل دوچرخه از روی خودروی شخصی اش خبر داد: گفت، پرونده با موضوع سرقت داخل خودرو به جهت رسیدگی تخصصی با دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه یک تهران به کارآگاهان پایگاه یکم ارجاع شد.

دستخال بیان کرد: کارآگاهان در راستای اظهارات شاکی راهی محل سرقت شدند که در بررسی‌های میدانی هیچ گونه سرنخی بدست نیامد. پس از دو روز شاکی با مراجعه به پایگاه اظهار داشت باربند مسروقه مشابه خود را در "سایت اینترنتی خرید و فروش دیوار " که برای فروش آگهی کرده اند را رویت کرده است.

وی ابا اشاره به اینکه با انعکاس موضوع به مقام قضایی دستگیری فرد آگهی دهند از سوی قاضی کشیک دادسرای ناحیه یک تهران صادر شد، بیان داشت:با مشخص شدن این موضوع کارآگاهان آموزش‌های لازم را برای قرار صوری با مالباخته به شاکی دادند. بدین ترتیب مالباخته با سارق باربند در محدوده ستارخان قرار گذاشت و در محل قرار زن و مرد جوانی سوار بر خودروی پراید حاضر شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بلافاصله هردو دستگیر شدند که در بازرسی صورت گرفته از خودور دو باربند گرانقیمت حمل دوچرخه با ارزش تقریبی ۶ میلیون تومان کشف و به پایگاه منتقل شدند، گفت:مرد جوان که خود را رامین ۳۰ ساله معرفی کرد در تحقیقات پلیسی اظهار داشت: من به اتفاق همسرم ندا ۲۵ ساله به صورت پوششی با پرسه زنی در محدوده‌های شمال شهر تهران با رویت خودرو‌های که باربند گرانقیمت روی صندوق عقب خودرو نصب کرده اند را شناسایی و در یک فرصت اقدام به سرقت آنان می‌کردیم.

سرهنگ دستخال در پایان گفت: با اشاره به دستگیری سارقان و اعتراف به بزه خود، باربند مکشوفه از سارقان با هماهنگی مقام قضایی به وی تحویل گردید و متهمان با صدور قرار قانونی جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان می‌باشند.


گردآوری: گروه خبر سیرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.ir