جان باختن کودک ۱۰ساله هرمزگانی بر اثر کرونا
کودک ۱۰ ساله هرمزگانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد و زنگ هشدار به خانواده‌ها برای مراقبت بیشتر از فرزندان خود را به صدا در آورد

کودک ۱۰ساله هرمزگانی بر اثر کرونا جان باخت

کرونا همچنان در مناطق جنوبی کشور مخصوصا هرمزگان می‌تازد و مردم را نگران کرده است. در این بین برخی هنوز هشدارها را جدی نمی‌گیرند و تذکرات بهداشتی مانند زدن ماسک را جدی فرض نمی‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از جان باختن 8 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان گفت: از این تعداد 2 نفر زن و 6 نفر بوده‌اند، که 25 درصد جان باختگان سابقه هیچ بیماری زمینه‌ای نداشته‌اند.

وی ادامه داد: کمترین شن این افراد 10 و بیشترین 83 سال بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این کودک یک دختر بچه 10 ساله بوده که سابقه هیچگونه بیماری زمینه‌ای نداشته است.

حال با جان باختن این کودک زنگ خطر برای خانواده‌های هرمزگانی به صدا در آمده و کلیشه عدم ابتلا و آثار وخیم در این افراد در هم شکسته و بایستی خانواده‌ها با حساسیت بیشتری نسبت به حفظ جان کودکان خود و پیشگیری از ابتلا فرزندان خود به این ویروس تلاش کنند. با اضافه شدن 8 فوتی جدید شمار جان باختگان بر اثر این ویروس در استان هرمزگان به 155 نفر رسید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com