سمیرا، دزد طلای خانه‌ های مردم به دام افتاد
خدمتکاری که بعد از تمیز کردن منازل اموال باارزش آنها را با خود می‌برد دستگیر شد و پنج شاکی در این پرونده اموال‌شان را شناسایی کردند

دزدی بعد از تمیز کردن منازل

مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران زن خدمتکاری را دستگیر کردند که پس از نظافت خانه‌ها اموال باارزش آنها را با خود می‌برد.

بیست‌و‎پنجم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به دادخواهی خزنی در کلانتری ١٠٢ پاسداران تشکیل شد که با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ١٥ تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف موضوع به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی با حضور در پایگاه چهارم در خصوص جزئیات پرونده گفت: «دو ماه پیش برای انجام امورات و نظافت خانه‌ام زنی به نام سمیرا را که یکی از دوستانم معرفی کرده بود به ‌عنوان خدمتکار قبول کردم. او در خانه‌ام مشغول به کار شد که پس از مدتی متوجه شدم چند تکه از طلاهایم سرقت شده است و به او مظنون شدم و درنهایت آخرین‌بار بعد از اتمام کار کیف‌دستی او را گشتم و یکی از انگشتر‌هایم را در کیف سمیرا پیدا کردم.

با توجه به اظهارات شاکی دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت که اکیپی از کارآگاهان به محل سکونت متهم اعزام شدند و بعد از دستگیری و تفتیش محل زندگی سمیرا دو عدد سکه طلا، مقداری ارز خارجی و چند قطعه طلا کشف شد.

بعد از انتقال سمیرا به پلیس آگاهی تحقیقات اولیه از او انجام شد که ادعا داشت همین یک بار مرتکب سرقت شده است که با توجه به اظهارات ضدونقیض متهم، تمامی افرادی که متهم در خانه‌هایشان کار می‌کرد به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت شدند که تا کنون پنج نفر اموال خود را شناسایی و نسبت به متهم اعلام شکایت کردند.

سمیرا با توجه به ادله به دست آمده لب به اعتراف گشود و به انجام سرقت‌های متعدد اعتراف کرد و بیان داشت مقداری از اموال را به همراه خود به شهرستان برده و به یک طلافروش به مبلغ ٢٠‌میلیون تومان فروخته است.نتیجه پی‌جویی‌های پلیسی طی گزارش کامل به نظر مقام محترم قضائی رسید و با دستور بازپرس پرونده متهم با قرار تأمین مناسب راهی زندان شد که درمجموع تحقیقات انجام‌شده تا این لحظه پنج شاکی شناسایی شده‌اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر جرایم مشابه ادامه دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه شهروند