دستگیری سارقان مسلح در اقدام ضربتی
​ رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارقان مسلح که با تهدید اسلحه اقدام به سرقت منازل شهروندان کرده بود، با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سارقان منازل غرب تهران دستگیر شدند



 سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه نا فرجام در محدوده غرب تهران، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس در سرکلانتری پنجم قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های انتظامی و اطلاعاتی برای دستگیری سارق، افزود: ماموران پلیس در نهایت پس از انجام تحقیقات صورت گرفته و یکسری اقدامات فنی واطلاعاتی، موفق شدند سارقان در محدوده تهرانسر قبل از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر نمایند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متهمان در اقدام ضربتی پلیس قبل از هرگونه عکس العملی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات فنی صورت گرفته و در رویارویی با مستندات موجود در پرونده مواجهه حضوری دو تن از شکات پرونده به بزه انتسابی اعتراف کردند.

رییس پلیس پیشگیری تصریح کرد: در این عملیات چهار تن دستگیر و یک قبضه سلاح کرم کشف شد و همچنین یک دستگاه خودرو پژو پارس که سارقان در چهار سرقت ناموفق خود از آن استفاده نموده بودند توقیف شد.




گردآوری: گروه خبرسیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.news