جزئیات انفجار خونین مواد محترقه در خیابان نبرد
سخنگوی آتش‌ نشانی تهران جزئیات انفجار خونین مواد محترقه را در خیابان نبرد جنوبی تشریح کرد

انفجار خونین مواد محترقه را در خیابان نبرد جنوبی

سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار خونین موادمحترقه در خیابان نبرد جنوبی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 11:54 ظهر امروز (26 اسفند) یک مورد حادثه انفجار در یک مغازه واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان آقاجانلو به سامانه 125 که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره 24 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اتش‌نشانی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی (دو طبقه روی همکف) بود که در طبقه همکف آن یک مغازه حدوداً 10 متری وجود داشت و در زمینه عرضه مواد دخانی مانند تنباکو و زغال فعالیت می‌کرد همچنین در زیرزمین آن نیز آرایشگاهی وجود داشت.

وی تصریح کرد: در قسمت همکف انفجاری روی داده و باعث شکستن شیشه‌ها، در و پنجره‌های همین طبقه همکف و شیشه‌های طبقه بالایی شده بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه فقط در حد انفجار بود و خوشبختانه آتش‌سوزی در پی نداشت، گفت: دو مرد جوان در این حادثه از ناحیه چشم آسیب دیده که آسیب‌دیدگی یکی از آنها شدید بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه جک شاسی‌بلند و یک دستگاه پژو 206 در مقابل مغازه قرار داشتند که به دلیل پرتاب شیشه، قطعات در و پنجره خساراتی دیده بودند.

به گفته وی، بررسی کارشناس و فرمانده آتش‌نشانی در محل حادثه نشان داد که در این محل از مواد شیمیایی استفاده می‌شده که در ساخت و تولید نارنجکهای دست‌ساز و ترقه‌های خطرناک به کار می‌رود.

ملکی خاطرنشان کرد: در ساعت 14:21 عملیات به پایان رسید و آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

01.jpg

05.jpg

03.jpg

02.jpg

04.jpg


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com