کشف لباس های زن گمشده در اتاقک نگهبان افغان
با گذشت 3سال از ناپدید شدن زنی جوان، لباس‌های خون آلود او در اتاقک یک نگهبان افغان کشف شده و تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه‌رو کرده است.

سوسن آخرین بار با مرد نگهبان قرار ملاقات داشته


یکی از روزهای خرداد سال 97زنی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن دختر 40ساله‌اش خبر داد. وی گفت: دخترم سوسن چند وقت قبل از همسرش جدا شد و به تنهایی زندگی می‌کرد. معمولا هر روز با او در تماس بودم و قبل از اینکه جایی برود مرا در جریان قرار می‌داد. وی ادامه داد: چند روزی می‌شود که از سوسن بی‌خبرم و هرچه به او زنگ می‌زنم جوابم را نمی‌دهد. درحالی‌که به‌شدت نگران شده بودم با کلیدی که داشتم به خانه‌اش رفتم اما اثری از سوسن نبود. از همسایه‌ها سراغش را گرفتم که آنها می‌گفتند چند روزی می‌شود که سوسن را ندیده‌اند. به‌شدت نگران بودم و به تمام دوستان و آشنایان زنگ زدم، اما هیچ‌کس از دخترم خبری ندارد.

پرونده‌ای درخصوص ناپدید شدن زن جوان تشکیل شد و مأموران تحقیقات خود را برای یافتن ردی از زن جوان شروع کردند، اما به نتیجه‌ای نرسیدند و هیچ ردی از او به‌دست نیامد. مأموران حتی از تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استعلام گرفتند، اما در این شاخه نیز به بن بست رسیدند. جست‌و‌جو برای یافتن سرنخی از زن گمشده ادامه داشت تا اینکه در تازه‌ترین تحقیقات، ‌سرنخ‌هایی در این پرونده به‌دست آمد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که سوسن آخرین بار با مردی که نگهبان یک ساختمان نیمه کاره بوده قرار ملاقات داشته است.

همین سرنخ کافی بود تا مأموران راهی محل کار مرد نگهبان شوند. او اما هرگونه آشنایی با سوسن را انکار کرد و گفت اصلا او را نمی‌شناسد. او گفت: اگرچه سوسن را نمی‌شناسم اما می‌دانم چه اتفاقی برایش رخ داده است. پیش از من کارگری جوان، نگهبان ساختمان نیمه کاره بود. در آن زمان موبایل من در اختیار کارگر جوان بود چون با هم دوست بودیم. فکر می‌کنم او با سوسن طرح دوستی ریخته و مرا به جای خودش جا زده است. من و دوستم مراد هر دو در یک پروژه ساختمانی کار می‌کردیم و او چند ‌ماه قبل، پیش من آمد، موبایلم را برگرداند و گفت قرار است از ایران خارج شود.

من فکر می‌کنم او از سرنوشت سوسن خبر دارد. ادعای مرد مظنون عجیب و پر از تناقض بود. در این شرایط قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا سگ‌های زنده یاب به جست‌و‌جو در محل کار مرد مرموز بپردازند تا شاید سرنخی از سوسن، زن گمشده به دست‌ آید. تلاش‌ها نتیجه داد و سگ‌ها از زیر کانکس جایی که اتاق نگهبانی بود، کفش و لباس‌های زنانه‌ای پیدا کردند که روی آن لکه‌های خون وجود داشت.

خانواده سوسن، زن گمشده نیز با دیدن لباس و کفش‌های کشف شده عنوان کردند که متعلق به زن ناپدید شده است. در این شرایط، فرضیه قتل زن جوان قوت یافت و در ادامه مشخص شد که وی بیش از یک‌ماه با مرد نگهبان در ارتباط بوده و با هم تماس تلفنی داشته‌اند. با این مدارک و شواهد موجود بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت نگهبان ساختمان را صادر کرده است چرا که مشخص است سناریوی وی ساختگی بوده و او راز ناپدید شدن زن جوان را می‌داند، اما سعی در کتمان حقایق دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: همشهری