حمله سارق مسلح به بانک در کرج
سارق مسلح در بانک کرج دست به سرقت مسلحانه زد

دستگیری سارق مسلح بانک در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبر داد: فردی که با تهدید سلاح گرم یکی از شهروندان را وادار به برداشت پول از بانک کرده بود، با هوشیاری شهروند و سرعت عمل پلیس دستگیر شد.

سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان داشت: در پی تماس یکی از شعبات بانک ی شهر کرج با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام حضور یک سارق مسلح در داخل بانک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پلیس به بانک مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران به محض حضور در بانک در یک اقدام ضربتی فرد مظنون را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که متهم در تهران به عنوان مسافر سوار خودرو یکی از شهروندان شده و بعد از طی مسافتی با تهدید سلاح از راننده تقاضای پول می کند.

که راننده با هوشیاری نامبرده را برای تحویل مبلغ به بانک هدایت و با زیرکی از طریق کاغذ یاداشتی سارق بودن همراهش را به متصدی باجه اعلام می کند که کارمند بانک نیز بلافاصله با پلیس تماس و دقایقی بعد متهم دستگیر می شود.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه زیرکی شهروند و سرعت عمل پلیس این متهم را روانه زندان کرد، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شهروندان است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: rokna.ir