تصاویر آخرین تلاش‌ ها قبل از اعدام آرمان عبدالعالی
آخرین تصاویر از جلسه سازش خانواده عبدالعالی با خانواده شکور برای گرفتن رضایت از انجام قصاص آرمان منتشر شد

آخرین تلاش‌ ها قبل از اعدام آرمان عبدالعالی

با تقاضای قصاص و عدم گذشت خانواده¬ی غزاله شکور، حکم قصاص آرمان عبدالعالی که از سال ۹۲ در زندان به سر می‌برد، صبح امروز چهارشنبه سوم آذرماه در زندان رجایی شهر اجرا شد.

طی سال‌های گذشته جلسات متعددی در دادستانی تهران با حضور قضات و اعضای کمیته صلح و سازش و همچنین جلساتی با حضور فعالین و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی شاخص برای گرفتن رضایت از خانواده غزاله شکور برگزار شده بود.

با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی چهره‌های مختلف، اما خانواده شکور در طی سالیان گذشته همواره بر اجرای حق قانونی خود تاکید داشتند.

از روز گذشته نیز تلاش‌های مجدد دادستانی تهران، کمیته صلح و سازش و برخی از مقامات قضائی دیگر برای متقاعد کردن خانواده شکور به منظور گذشت از اجرای حکم قصاص قاتل فرزندشان، مجددا شدت گرفته بود تا اینکه بر اساس قانون هر دو خانواده برای اجرای حکم به زندان رجایی شهر دعوت شدند.

آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم گردید.

تصاویر آخرین جلسه کمیته صلح و سازش که سحرگاه امروز، پیش از اجرای حکم اعدام با حضور قاضی شهریاری و خانواده غزاله شکور برگزار شد.


02.jpg

مادر آرمان عبدالعالی با قرآنی که بدست داشت در جلسه صلح و سازش حاضر شد.


03.jpg

اندکی پس از آغاز جلسه، آرمان عبدالعالی در سالن محل برگزاری حاضر شد تا بتواند نظر خانواده شکور را برای بخشش خود جلب کند.

04.jpg

حضور خانواده غزاله شکور در جلسه کمیته صلح و سازش که از ساعت ۴ صبح امروز در زندان رجایی شهر آغاز شد.

05.jpg

پدر و مادر آرمان عبدالعالی

06.jpg

خدام حرم مطهر امام رضا (ع) با همراه داشتن پرچم متبرک گنبد حضرت امام رضا علیه السلام، ملاقاتی با خانواده شکور داشتند، اما تلاش‌های آن‌ها نیز برای گرفتن رضایت بی‌نتیجه ماند و آرمان عبدالعالی علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته در طول هشت سال گذشته به سمت سالن اجرای حکم رفت و حکم قصاص در مورد او به اجرا درآمد.

07.jpg

پدر غزاله شکوری


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir