رازگشایی از وقوع حادثه دلخراش برای دختر جوان
چند روز قبل دو زن که در حال عبور از میدانی در پردیس بودند، با صحنه عجیبی مواجه شدند. یکی از خودروهای در حال حرکت ناگهان در جلویش باز شد و زن جوانی خود را از آن به بیرون پرتاب کرد.

اردشیر مدام در فضای مجازی مرا تهدید به مرگ می‌کند


راننده کمی جلوتر نگه داشت و می‌خواست دنده‌عقب حرکت کند که زن جوان شروع به سروصدا کرد و از عابران و کسبه کمک خواست. راننده نیز با دیدن این صحنه اقدام به فرار کرد.

دختر جوان که بسیار ترسیده بود وحال خوبی نداشت، به درمانگاه منتقل شد و پس از بهبودی، در تحقیقات گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام اردشیر آشنا شدم. پسر جوان خودش را مهندس معرفی کرد و مدعی شد که وضع مالی خوبی دارد. مدتی از آشنایی ما گذشته بود که اردشیر به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد داد که همدیگر را ببینیم، من هم قبول کردم و یک روز که از دانشگاه می‌آمدم با او در منطقه کوهسار قرار گذاشتم.

او ادامه داد: اردشیر سوار بر خودروی پژویی به محل قرار آمد و من سوار خودرواش شدم. دقایقی که گذشت، متوجه شدم قصد آزار و اذیت مرا دارد. از او خواستم توقف کند اما وی بدون توجه به مسیرش ادامه داد و به سمت پردیس حرکت کرد. بلافاصله موقعیت جغرافیایی‌ام را برای مادرم و یکی از دوستانم فرستادم.

اردشیر به راه خودش ادامه داد و مدام مادرم و دوستم تماس می‌گرفتند و من مضطرب از حادثه‌ای که در کمینم بود به اردشیر التماس می‌کردم که مرا رها کند، اما او هیچ توجهی نمی‌کرد تا اینکه به میدانی در پردیس رسیدیم و وقتی سرعت خودرو کم شد، من خودم را به بیرون پرتاب کردم.

با شکایت دختر دانشجو، از آنجایی که محل حادثه تهران بود، پرونده‌ای در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت تشکیل شد. به دستور بازپرس مصطفی واحدی، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی آغاز شد.

در حالی که بررسی‌ها برای دستگیری اردشیر ادامه داشت، دختر دانشجو بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و گفت: اردشیر مدام در فضای مجازی مرا تهدید به مرگ می‌کند. او برایم پیام فرستاده که زندگی‌ات را نابود می‌کنم و با اسید صورتت را می‌سوزانم. اگر می‌خواهی دست از سرت بردارم باید از شکایتت صرف‌نظر کنی.

پس از این ماجرا تحقیقات برای دستگیری پسر خشن ادامه دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران