دستگیری قاچاقچی بزرگ تحت تعقیب
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر و از سرشبکه‌های اصلی انتقال مواد افیونی را دستگیر کردند.

سرشبکه اصلی انتقال موادمخدر به استان‌های مختلف کشور در زاهدان دستگیر شد


سردار «احمد طاهری»، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از ورود چندساعته یک قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب به شهر زاهدان مطلع و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این قاچاقچی بزرگ طی چند سال اخیر با اجیر کردن افراد شرور و مسلح به صورت کاروانی، از طریق مناطق صعب العبور دشت سمسور و کویر لوت، اقدام به قاچاق و انتقال محموله‌های بزرگ مواد مخدر به استان‌های خراسان جنوبی، سمنان و دیگر استان‌های شمالی کشور می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باندهای تحت هدایت این قاچاقچی تاکنون چندین مورد درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی در منطقه شرق و جنوب شرق کشور داشته‌اند که این درگیری‌ها منجر به کشف چندین تن مواد مخدر شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: تلاش پلیس برای به دام انداختن این قاچاقچی حرفه‌ای ادامه داشت تا اینکه امروز صبح تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چندین شبانه روز تلاش و رصد اطلاعاتی موفق به رد زنی این قاچاقچی ۴۰ساله در یکی از محلات شهر زاهدان شدند و او را که تنها برای چند ساعت، برای انجام یک کار شخصی، در مرکز استان آفتابی شده بود، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در اولویت کار پلیس استان است و جان برکفان انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir