راننده « شوتی» سوخت، در آتش جان باخت
فرمانده انتظامی سیریک از وقوع حادثه رانندگی بین نیسان وانت حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که اسکورت این خودرو را بر عهده داشته خبر داد و گفت: هر ۲ راننده بر اثر آتش‌سوزی جان باختند.

جزییات تصادف مرگبار در میناب


سرهنگ فرهاد چراغی فرمانده انتظامی سیریک صبح امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در حوزه جومحله سیریک- میناب، بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق بوده و یک دستگاه پژو۴۰۵ آن را اسکورت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی سیریک تصریح کرد: راننده خودروی پژو اسکورت با مشاهده خودروی پلیس که در حال تردد در سطح جاده بوده تغییر مسیر داده و سعی داشته راننده نیسان را از حضور پلیس مطلع کند که به علت سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه با خودروی نیسان سوختبر برخورد می‌کند که بر اثر این حادثه انفجاری رخ داده و هر دو خودرو سریعا دچار حریق می‌شود.

چراغی با بیان اینکه این حادثه بدون هیچگونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی ماموران رخ داده، گفت: متاسفانه در این حادثه و در شانه جاده، این ۲ دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده و دچار حریق کامل شدند که هر ۲ راننده جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل آتش نشانی حریق اطفای و ترافیک نیز در آن محور روان می‌باشد، تصریح کرد: پلیس بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری و نیسان و همچنین تردد غیر ایمن تریلی‌های حامل سوخت را هشدار داده است چرا که هر از چند مدت یک حادثه مربوط به این نوع ترددها را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی سیریک با اشاره به اینکه بررسی این حادثه همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه ۲خودرو نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای سوخت‌بر با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و همچون این حادثه ناگوار که صرفا با رویت پلیس و دستپاچگی راننده به دلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان رخ داده، عملا تعادل خودرو را از دست می‌دهند و همیشه فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir