کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد تومانی در تبریز دستگیر شد
دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد تومانی با ۱۵۰ شاکی در تبریز خبر داد

دستگیری کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد تومانی با ۱۵۰ شاکی در تبریز

بابک محبوب علیلو روز دوشنبه در گفت‌وگویی افزود: مبلغ اشاره شده رقم اولیه کلاهبرداری بوده و باید اقدامات کارشناسی برای تعیین مبلغ نهایی صورت گیرد.

کلاهبردار ۳۰۰میلیارد تومانی در تبریز دستگیر شد

علیلو در تشریح ابعاد این کلاهبرداری گفت: فرد کلاهبردار راننده تاکسی اینترنتی یکی از شرکت‌ها بوده که بعد از اعتمادسازی و جلب نظر مالباختگان، شرکت صوری با عنوان شرکت (بازرگانی تاوریژ) تشکیل می‌دهد و با عنوان اینکه در تولید ارز دیجیتالی فعالیت دارد مالباختگان را اغفال و نسبت به دریافت وجه از آنان اقدام می‌کرد.

وی تاکید کرد: با دستگیری متهم اصلی این کلاهبرداری، در حال حاضر پرونده‌ای در یکی از شعب بازپرسی تشکیل و برای متهم تفهیم اتهام کلاهبرداری صورت گرفته و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان آذربایجان شرقی از اعزام متهم با عنوان بازداشت موقت به زندان مرکزی تبریز بعداز تفهیم اتهام خبر داد.

وی در بخش از این مصاحبه از همشهریان خواست تا هوشیاری و درایت لازم را در مقابل هرگونه ادعای اشخاص حقیقی و حقوقی داشته باشند و به راحتی مبنا را بر اعتماد به ادعاهای دروغین و غیرواقعی قرار ندهند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران این چنینی قرار نگیرند.

علیلو تاکید کرد: همشهریان در مباحث سرمایه‌گذاری قبل از هر اقدام و قدمی از نهادهای مرتبط و ذیربط مانند سازمان صمت، مجوزها و اعتبارنامه مورد ادعا را رصد و از قانونی بودن فعالیت آنها مطمئن شوند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir