اسیدپاشی پسر متوهم به روی پدر و مادر !
پسر معتادی که بر اثر مصرف مواد‌مخدر دچار توهم شده و روی پدر و مادرش اسید پاشیده بود ساعتی پس از این حادثه در پارک نزدیک خانه‌شان دستگیر شد.

زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم


۴۵دقیقه از بامداد دیروز می‌گذشت که فریادهای زن و مردی مسن در یکی از کوچه‌های خیابان شهیدرجایی در جنوب تهران همسایه‌ها را به کوچه کشاند. ناگهان درِ خانه این زوج سالخورده باز شد و پسر جوان آنها سراسیمه از آنجا خارج شد و پا به فرار گذاشت.

همسایه‌ها که نگران زن و شوهر بودند وارد خانه‌شان شدند و پی بردند روی آنها اسید پاشیده شده و عامل این اتفاق نیز پسر معتاد آنهاست. در این شرایط از پلیس و اورژانس کمک خواستند و دقایقی بعد قربانیان اسیدپاشی که از ناحیه صورت، شکم، دست و پا به‌شدت سوخته بودند به بیمارستان انتقال یافتند و با حضور مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه تحقیقات اولیه در این‌باره آغاز شد.

آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند پسر این زوج معتاد است و اغلب اوقات صدای درگیری او با پدر و مادرش شنیده می‌شد. ساعتی پیش از این حادثه نیز همسایه‌ها صدای درگیری او با پدر و مادرش را شنیده بودند تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد. در این شرایط ماجرا به قاضی حمیدرضا رستمی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم جنایی تهران گزارش شد و او حکم دستگیری جوان اسیدپاش را صادر کرد.

ماموران کلانتری احتمال می‌دادند متهم هنوز زیاد از محل حادثه دور نشده باشد. به همین دلیل به گشت‌زنی در آن اطراف پرداختند تا اینکه ساعتی بعد پسر تحت تعقیب را در پارک نزدیک خانه درحالی‌که روی نیمکت نشسته بود دستگیر کردند. صبح دیروز متهم که چند ساعت از دستگیری‌اش می‌گذشت به دادسرای امور جنایی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

او درباره انگیزه‌اش از اسیدپاشی روی پدر و مادرش گفت: مدتی است که به مصرف شیشه معتاد شده‌ام و زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم. شب حادثه هم به‌خاطر موادی که مصرف کرده بودم دچار توهم و با پدر و مادرم درگیر شدم و در ادامه مقداری اسید که در خانه داشتم روی آنها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان مأموران پلیس را دیدم و آنها دستگیرم کردند.

براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه همشهری