ماجرای دزدان میلیاردی یک خانه در ستارخان
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

یوسف همه را لو داد

 سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" بیان داشت: ۲۴ شهریور ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری ۱۱۸ ستارخان تشکیل شد که با دستور قضایی پرونده برای کشف و پی جویی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی عنوان کرد: برابر محتویات پرونده ، سارق یا سارقان پس از تخریب در وارد منزل مال باخته شده و حدود ۲ میلیارد ریال اموال باارزش از جمله طلا جات سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ضمن بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم سرنخ های متعددی را بدست می آورند که با در کنار هم قرار دادن یافته ها به دست آوردند سرقت توسط ۳ سارق رخ داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان هویت یکی از متهمان به اسم یوسف شناسایی شد که بلادرنگ دستور  جلب متهم از مرجع قضائی اخذ شد.

سرهنگ شریفی افزود: با اقدام به موقع کاراگاهان یوسف در مخفیگاهش دستگیر و با توجه به مستندات موجود صراحتاً به ارتکاب سرقت از منزل مال باخته اعتراف و همدستان خود را به اسامی امید و کامران معرفی کرد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح یوسف به بزه انتسابی با صدور قرار تامین کیفری متهم تحویل زندان شده و تلاش برای دستگیری سایر ایادی وابسته در جریان می باشد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net